Birgith er avdelingsleder for ProffComs avdeling i Tønsberg. Hun hadde ca 10 års erfaring som salg- og kundeserviceleder i flere andre selskap før hun ble ansatt i ProffCom i 2006. I Tønsberg har hun vært med fra starten av.
Birgith har bred erfaring innen kundeservice innen mange ulike bransjer, og har en ekstra forkjærlighet for salg i kundeservice. Hennes avdeling hadde ansvaret for Stena Lines kundeservice da de vant Kundeserviceprisen i 2015. ProffCom har også vunnet bransjeprisen «Årets Call Center» 3 år på rad.
Ring Birgith på tlf (+47) 959 82 577
Få med deg hva som skjer på bloggen vår
Er du en av dem som tror at en jobb innen kundeservice bare handler om å få kjeft av kunder hele dagen, og at alle dagene er helt like? Kanskje lærer du ingen ting av det heller? Da tar du ganske så
Om du har lest mer enn ett innlegg på Kundeservicebloggen, er sjansen stor for at du har kommet over ordet overflow. Kanskje skjønte du da hva det innebar, og kanskje så du ut som et spørsmålstegn.
I store deler av 2018 har det vært prat om ny teknologi, bots, AI og alt annet som skal automatisere og forenkle hverdagen vår. Nå som vi har entret 2019, vil mange bedrifter måtte bevise at det
ProffCom ringer på vegne av en rekke kjente bedrifter. For å få vite mer, kontakt oss
Nydalsveien 28
0484 Oslo
Telefon: 21 50 55 50
Epost: firmapost@proffcom.no
Org. nr 980 615 952