Nyheter - Siste nytt fra proffCom

ProffCom er årets kundesenter - igjen!

Skrevet av Tommy Arnesen | 02.nov.2018 08:56:51

Torsdag kveld ble NORDMA sin årlige utgave av Max Marketing Mix avholdt. Under prisutdelingen stakk ProffCom av med prisen for årets kundeservice!

 

Dette er den fjerde gangen ProffCom stikker av med prisen for årets kundeservice i Max Marketing Mix-kåringen, og det er selvsagt noe vi er veldig stolte av.

-Dette er et synlig bevis på at det vi gjør er bra. Vi etterstreber å hele tiden oppnå best mulige resultater for våre oppdragsgivere, og vi må gi mesteparten av æren for denne prisen til de utrolig dyktige kundebehandlerne som jobber hos oss, sier administrerende direktør John-Arne Martinsen

 

Juryens begrunnelse sier følgende:

Årets vinner er en bunnsolid aktør. De har jobbet systematisk for å utvikle og beholde gode medarbeidere. Jobbet strategisk med kunder som har gitt langvarige kunderelasjoner og vært en av pådriverne i bransjen for å jobbe med kvalitet. Den siste tiden har de også vist at de i tillegg til å levere gode resultater og vekst på daglig drift, evner å utfordre måten det jobbes på og utvikle teknologiske løsninger for fremtiden. Juryen mener de fortjener oppmerksomhet for å våge å se langt frem, ta strategiske valg deretter og lede vei på vegne av hele bransjen. Årets vinner av kundeserviceprisen går til Proffcom!

 

Juryen påpeker også at ProffCom rigger seg for fremtiden, og det er helt riktig! Vi har nylig lansert vår egen chatbot. Ønsker du å lese mer om denne, og kanskje få en demonstrasjon?