Du driver et selskap med egen kundeservice. Dere opplever lange perioder med ekstrem pågang, og plutselig forsvinner all trafikk i en måned. Lavsesongen er her. Hva gjør du da? Sitter du og ser på at de ansatte tvinner tommeltotter, eller delegerer du de arbeidsoppgaver de egentlig ikke er ansatt for å utføre? Uansett utfall er ikke spesielt heldig. Hverken for deg eller de ansatte.
Et drømmescenario for enhver bedriftseier må vel være å kun betale for det som faktisk arbeides. Men det går vel ikke an? Eller?
Ved å sette ut, eller outsource om du vil, hele eller deler av en kundeservice, vil man til enhver tid være sikret stabil bemanning. Har du mange henvendelser? Da vil
Dette er en svært fleksibel løsning for oppdragsgiverne og sørger for at man ikke betaler unødvendig mye når det ikke er noe å gjøre på jobb. Dette sørger for at man kan redusere budsjettposten til personalkostnader, uten at det går utover de du har ansatt internt.
På hvilke områder kan bruk av en ekstern partner på kundeservice redusere personalkostnadene? Her er fire punkter som forteller hvorfor:
Ved å følge disse punktene vil du til slutt ikke bare ende opp med å redusere kostnadene til bedriften din, men i veldig mange tilfeller også oppleve en økt inntekt. En effektivisert arbeidsdag øker produktiviteten til dine ansatte og vil i sum ende med økt salg
Er du klar for å ta steget? Vi kan kanskje hjelpe deg på vei. Ta kontakt med oss for å høre hvordan vi kan bidra til at din bedrift øker sin effektivitet.