Vi kan kundeservice

ProffCom er en av Norges ledende aktører innenfor outsourcing av kundeservice. Vi har lang erfaring fra en rekke bransjer som for eksempel media, telecom og strøm.

Våre kunder velger oss for å optimalisere egen kundeservice gjennom økt fleksibilitet, og effektiv drift. Noen kunder har valgt å sette ut hele sin kundeservice til oss, mens andre ønsker at vi skal drifte deler av kundeservicen (overflow). For eksempel ved variasjon i trafikk, deler av åpningstiden (feks: etter 1600 og helger), ferieavvikling og sykdom.

Vi leverer alle tjenester innenfor kundeservice

  • Kundeservice i alle kanaler (telefon, e-post, chat og sosiale medier)
  • Salg og hindre frafall i alle kanaler (telefon, epost, chat og sosiale medier)
  • Administrative og Back Office oppgaver
  • Oppfølging av eksisterende kunder (betalingsoppfølging, lojalitetssamtaler)
  • Utleie av konsulenter, ledere og prosjektledere
  • Rapportering og analyse
  • Prognoser
  • Teknologi (IVR / tastevalg)

Vår spesialitet er å være overflow partner. Da er vår hovedoppgave å være et tillegg til den interne kundeservicen for å gi den fleksibiliteten og profesjonaliteten enhver kundeservice bør ha.

Er du nysgjerrig på hva ProffCom kan tilby din bedrift, vennligst kontakt oss på e-post eller telefon. Kontaktinformasjon finner du her.

MENY