Rune Lonkemoen, direktør operation, har vært ansatt i ProffCom siden 2003. Rune har flere års ledererfaring fra Call Center, og har bred erfaring fra både salg og kundeservice, blant annet fra Vesta Forsikring og Hafslund Tele.
Trond Wollan, avdelingsleder Kristiansund, har vært ansatt siden 2001, og har jobbet med en rekke forskjellige prosjekter. Han har lang og bred erfaring med salg- og kundeserviceledelse. Nå har han ansvaret for drift av alle våre kundeserviceprosjekter i Kristiansund.
Birgith Olsen, avdelingsleder Tønsberg, har jobbet i ProffCom siden 2006. Hun var med å starte vår avdeling i Tønsberg, og har siden hatt ansvaret for en rekke forskjellige salg og kundeserviceprosjekter. Nå har hun ansvaret for drift av alle våre kundeserviceprosjekter i Tønsberg.
Ann Kristin Granlund, Key Account Manager, har vært ansatt i ProffCom siden januar 2014.
Hun har hovedansvaret for kundeporteføljen. Ann Kristin har flere års ledererfaring som Callsenter Manager, Service Delivery Manager og Key Account Manager innenfor salg og kundeservice fra Teleperformance AS.
Tore Tronerud, prosjektleder, jobber i dag med utvikling av nye oppdrag til ProffComs kundeservice. Tore begynte i Proffcom i 2006. Han har innehatt flere typer stillinger i firmaet, blant annet som teamleder og som ansvarlig for rekruttering inn til ProffCom. Tore er sertifisert innen Facet 5`s personlighetstest.
Kyrre Øye Opheim, prosjektleder, har vært ansatt i ProffCom siden 2011. Har innehatt en rekke ulike stillinger i ProffCom og jobber i dag med interne utviklingsprosjekter, og som prosjektleder på flere av våre kundeservice oppdrag. Kyrre ble i mars 2014 sertifisert som COPC koordinator.
Mads Berntsen, traffic manager, har jobbet i ProffCom siden 2007 og jobber i dag som trafikkstyrer for og i avdeling Tønsberg. Han har hatt flere typer stillinger i ProffCom, bl.a. som fagansvarlig og teamleder. Gjennom disse rollene har Mads arbeidet med flere av ProffComs oppdragsgivere.
Hans Kristian Vear, kompetanseansvarlig. Har vært ansatt i ProffCom siden 2011. Jobber i dag med kompetanseheving i alle våre tre avdelinger. Har tidligere innehatt roller som salgscoach og teamleder i Oslo.
Eirin Martorina, teamleder Kristiansund, har jobbet i ProffCom siden 2001 og har jobbet på en rekke ulike prosjekter innen salg og kundeservice.
Vegar Skjevling, teamleder Kristiansund, har jobbet i ProffCom siden 2012. Han har 12 års erfaring fra kundeservice i diverse roller fra kundekonsulent til teamleder.
Martin Rui, HR Tønsberg, personal- og rekrutteringsansvarlig i avdeling Tønsberg. I tillegg har han ansvar for administrativ backoffice for avdelingen.
Jan Eirik Belmili Gamlemsvik, teamleder Kristiansund, har jobbet i ProffCom siden 2013 og er i dag teamleder for Schibsted sin kundeservice. Jan Eirik har totalt 15 års erfaring innen kundeservice og salg.
Hans Selvig, teamleder Tønsberg, har jobbet i ProffCom siden 2013 og er i dag teamleder, samt fagansvarlig for Stena Line. Hans har flere års erfaring i kundeservicebransjen, bl.a. fra utlandet.
Martin Karlsen, teamleder Tønsberg, har jobbet i ProffCom siden 2013 og er i dag teamleder. Martin har også fagansvaret for Dagens Næringsliv ved siden av sin teamlederrolle.