ProffCom håndterer kundeservice og salg på vegne av våre kunder. Tilbakemeldinger fra markedet er at ProffCom oppfattes som det mest erfarne og ledende selskapet innen kundeservice og salg i det norske outsourcing-markedet. Vi tilbyr et allsidig tjenestespekter.
Vi er en fleksibel og åpen samarbeidspartner
Vi jobber tett med kundene våre for å tilpasse oss til deres utfordringer, og bidra med å skape resultater og merverdi. Dette gjør vi best med å ha en åpen samarbeidsform, der man utfordrer og utvikler hverandre kontinuerlig.
Nøkkelpersonell med lang erfaring innen kundeservice og salg
For oss i ProffCom handler det om mennesker. Dette betyr at vårt hovedfokus ligger i å videreutvikle våre medarbeidere. Teknologien og støttesystemene skal ligge i bunn, men vårt viktigste konkurransefortrinn er våre medarbeidere. Vårt utdannings- og karrieresystem er unikt i bransjesammenheng.
Resultatorientert og kostnadseffektiv organisasjon
En av våre styrker er en prosessorientert arbeidsmetodikk. Vi er gode på å sette salg og kundeservice i system, kommunisere arbeidsoppgavene tydelig, og gjennomføre og rapportere resultatene. Dette oppnår vi gjennom å dokumentere rutinene våre, og fokusere på kontinuerlige forbedringsprosesser.
”Hands on” ledelse og korte beslutningsveier
Vi har delt vår organisasjon i to hovedområder, salg og kundeservice, med hver sin ansvarlige leder. Våre eiere og ledergruppe er operative og tar derfor daglig temperaturen på vår organisasjon. Vi har derfor korte beslutningsveier, og kan på den måten korrigere oss raskt når det er behov for det.
Fokus på kvalitet og bransjenormer
ProffCom er våre kunders ”ansikt” utad, og derfor er det spesielt viktig at alle våre tjenester er av god kvalitet, og at vi følger vår egen bransjes normer. ProffCom er godkjent Call Center gjennom NORDMA/Virke sin sertifiseringsordning.