Besøk av NORDMA hos ProffCom Oslo

Daglig leder i vår bransjeforening NORDMA, Carsten Gunnarstorp, tok turen innom oss i de nye lokalene våre i Nydalen onsdag 7. september. Etter å ha blitt presentert ProffCom og fått en omvisning i lokalet av vår daglig leder John-Arne og markedsdirektør Svein, ble […]

Les mer om Besøk av NORDMA hos ProffCom Oslo

Faglig Kundeforum juni, 2016

Et nytt Faglig Kundeforum ble arrangert av ProffCom og Canal Digital 16. juni i år. Det ble en veldig spennende samling som satte fokus på fremtiden for kundeservice med innlegg av IPsoft og Accenture.

Les mer om Faglig Kundeforum juni, 2016

Call Center Dagene

Da er vi klare for Call Center Dagene 2016 som deltaker, sponsor og utstiller. Årets kundeservicesenter inviterer alle til å komme innom vår stand i løpet av disse to dagene og vi satser på at arrangementet i år blir like […]

Les mer om Call Center Dagene

Call Center Dagene 2016

I år som i fjor stiller ProffCom som deltaker, utstiller og sponsor på Call Center Dagene som går av stabelen i Oslo 28. og 29. april. ProffCom er en av Norges ledende aktører innenfor outsourcing av kundeservice. Vi har tre […]

Les mer om Call Center Dagene 2016

Årets kundeservicesenter for tredje år på rad!

Vår visjon er at «ProffCom skal være det beste callsenteret i Norge», og vi jobber hardt for å leve opp til dette. Derfor er det utrolig stas å ta hjem prisen for tredje året på rad! Som tidligere år deles prisen […]

Les mer om Årets kundeservicesenter for tredje år på rad!

ProffCom på Kundeservicedagene 2016

I år som i fjor stilte ProffCom som sponsor, utstiller og deltaker på Kundeservicedagene 2016 som ble avholdt 27. og 28. januar. Vi gratulerer alle prisvinnerne og samtidig takker vi Tekna, alle bidragsytere, foredragsholdere og deltakere for et flott arrangement. Les […]

Les mer om ProffCom på Kundeservicedagene 2016

Bransjetur med NORDMA

ProffCom skal være med der det skjer og være en av foregangsbedriftene i bransjen vår. Derfor deltok vi, representert av vår markedsdirektør Svein Rasmussen, på en bransjetur med NORDMA til Lisboa nå i september. På agendaen sto bedriftsbesøk hos Teleperformance, […]

Les mer om Bransjetur med NORDMA

ProffCom støtter Dråpen i havet

«Dråpen i havet» startet som en Facebook-gruppe hvor formålet var å hjelpe flyktninger som kommer til Hellas. Trude Jacobsen i Canal Digital, som ProffCom kjenner godt gjennom vårt samarbeid med dem, startet denne gruppen og var selv nede på den […]

Les mer om ProffCom støtter Dråpen i havet

Call Center-dagene 2015

For femte året på rad er ProffCom sponsor, partner og utstiller for Nordens største arrangement for oss som brenner for god kundeservice, nemlig Call Center Dagene. Vi gledet oss også over de flotte resultatene til våre kunder Stena Line og Dagens […]

Les mer om Call Center-dagene 2015

«Best i test»-pris til Stena Line og ProffCom

«ProffCom skal være det beste callcenteret i Norge», dette er vår visjon. Og det er gledelig at vi igjen ser at vårt fokus og vår innsats viser at vi lever opp til dette gjennom vår oppdragsgiver Stena Line som vi drifter […]

Les mer om «Best i test»-pris til Stena Line og ProffCom
MENY