
John-Arne Martinsen, administrerende direktør/partner, har vært ansatt i ProffCom siden 2002 og administrerende direktør siden overtakelsen av selskapet i 2005. John-Arne har over 20 års ledererfaring fra salg og kundeservice, og har hatt en rekke ledende posisjoner i andre outsourcing call centere, heriblant Bates Telemarketing og Paintbox/talk2me.
Svein Rasmussen, markedsdirektør/partner, har vært med på å starte opp, og innehatt lederfunksjoner i flere kjente call centere i mer enn 25 år. Det var han som grunnla ProffCom i 1999, og vi er stolte av at vår første ansatte er en del av teamet. Svein har vært en foregangsmann i bransjen og var med på å starte bransjeorganisasjonen NORDMA. Han er fortsatt svært aktiv i bransjen.
Rune Lonkemoen, kundedirektør/partner, har vært ansatt i ProffCom siden 2003. Han har hovedansvaret for forretningsområdet kundeservice. Rune har over 15 års ledererfaring fra callcenter og har bred erfaring fra både salg og kundeservice, blant annet fra Vesta Forsikring og Hafslund Tele.
Per Erik Martorina, IT-sjef, har vært ansatt siden 2000 og har jobbet som IT sjef siden 2004. Han har 12 års erfaring innen drifting, programmering og utvikling av IT systemer.