Ved å sette ut hele eller deler av ditt kundesenter, kan du oppnå store fordeler du ikke ville hatt om du utelukkende hadde egne ansatte til å styre disse oppgavene. En god partner, vil kunne sørge for at du på en rimeligere måte, alltid vil ha en stabil bemanning til å besvare dine kunders henvendelser, uansett hva det
måtte gjelde, og med akkurat samme kompetanse som egne ansatte ville hatt.
Spesielt 3 punkter er viktig å ta i betraktning når du vurderer å outsource din kundeserviceavdeling:
I ProffCom har vi alltid vært svært opptatt av å ikke bare levere "10 kg kundeservice". Vi ønsker å være din strategiske samarbeidspartner. I dette ønsker vi ikke å bare være en ekstern kundeservice, men også gi rådgivning til din bedrift om hvilke grep vi sammen kan gjøre for å skape den beste mulige serviceopplevelsen for dine kunder. På den måten sikrer du fornøyde og lojale kunder. Dette kan du lese mer om i et annet innlegg vi har skrevet
Ta kontakt med oss for å høre mer om hva vi kan gjøre for deg