Mange bedrifter opplever at oppgavebunken bare vokser seg større. Spesielt de repetetive oppgavene hoper seg gjerne opp. La oss hjelpe deg med å få kontroll på situasjonen. Våre kundebehandlere er dyktige på saksbehandling, og håndtering av oppgaver som krever nøyaktighet og presisjon.
Vi forstår at det fort kan bli mange oppgaver man ikke rekker å utføre.
Abonnementsendringer, vedlikehold av systemer, ordrehåndtering, IT-brukerstøtte, annonsekontroll, klager, avvikshåndtering og fakturabehandling. Alt dette er oppgaver som vi vet at lett hoper seg opp hos mange bedrifter. La oss hjelpe deg, slik at dine medarbeidere heller kan bruke sin tid på verdiskapning.
En partner med kjernekompetanse innen kundeservice er den ideelle til å løse dine backoffice-oppgaver.
Når du setter ut en eller flere oppgaver til en ekstern partner, er du nødt til å være trygg på at oppgavene håndteres på en effektiv og profesjonell måte. I tillegg til dette skal det gjerne være en økonomisk gevinst der.
Vi i ProffCom har lang erfaring fra kundeservice og backoffice - gjerne i kombinasjon. Ved å kombinere disse to funksjonene sørger man for å eliminere dødtid på kundeservice, samtidig som at menneskene som håndterer dine saker er topptrente kundebehandlere som alltid har oppdragsgiver og sluttkunden i fokus. De sørger for en økonomisk, effektiv og kvalitetssikker behandling av de arbeidsoppgavene du ikke har tid til å løse selv.
Som en av Norges ledende aktører innen outsourcing av kundeservice, backoffice og overflow-tjenester legger vi mye stolthet i å kvalitetssikre arbeidet vi gjør. Dette sikrer oss langvarige og gode kundeforhold hvor vi bidrar med verdiskapning for våre oppdragsgivere. Sikkerhet, profesjonalitet og kompetanse er avgjørende faktorer vi jobber etter.
I ProffCom jobber vi med et bredt spekter av kunder i mange ulike bransjer. Vi håndterer i dag kundeservice- og backofficeoppdrag for kunder i alt fra jordbruk til offentlige tjenester.
Med vår unike evne til å omstille oss til ulike bransjer og fagområder, vil du være sikker på at vi kan håndtere de oppgavene du trenger hjelp med å utføre.
Å være en av de beste på kundeservice gir oss en unik fordel når det kommer til oppgavehåndtering og backoffice!
Vi vet at de repetetive oppgavene fort kan virke som en endeløs kamp. Ved å benytte deg av en samarbeidspartner som ProffCom, vil du ikke bare frita dine egne ansatte for denne typen oppgaver. Du vil få dem utført av mennesker med kundeopplevelse og kundetilfredshet som sine fremste ledestjerner. En ekstra bonus er at dine egne ansatte kan bruke tiden på helt andre ting, som igjen kan bidra til at din bedrift når mål og øker resultater.
Rune Lonkemoen
Operativ direktør
Ønsker du å vite mer om hvordan vi kan hjelpe din bedrift med backoffice?
Ta kontakt med oss i dag, så følger vi deg opp så fort vi kan!
ProffCom ringer på vegne av en rekke kjente bedrifter. For å få vite mer, kontakt oss
Se vår rapport her
Nydalsveien 28
0484 Oslo
Telefon: 21 50 55 50
Epost: firmapost@proffcom.no
Org. nr 980 615 952
ProffCom er stolte av at vi er blant de 10 første CallCenterene som ble godkjent av Call Centernemda.