God kundeservice er ikke bare rett løsning med et smil. Nå må den være rask, enkel og tilgjengelig 24/7. Med en Virtuell kundebehandler helintegrert med kundesenteret, får du en optimal løsning for kundene. Legger du til Human Assist så har kundebehandlerne også fått seg en ny bestevenn som gir dem superkrefter.
Avansert chatbot – ikke bare for de største aktørene!
Nå kan også små og mellomstore kundesentre regne hjem en avansert chatbot. Store bedrifter har lenge kunne regne hjem en betydelig økonomisk gevinst ved å implementere chatbot for å besvare kundehenvendelser. Den erfaringen og teknologien er nå tilgjengelig innenfor rammebetingelser som passer bedrifter med helt andre volum. Det er ganske enkelt å sette opp et regnestykke som viser hvordan det kan se ut for din bedrift. Som partner av Boost.ai kan vi levere ferdig skreddersøm tilpasset hver enkelt bedrift.
"Når vi snakker om kundeservice i 2021 må vi skille på betegnelsene Human og Artifical customer service. Brukere av kundeservice venner seg til at alt skal være tilgjengelig, raskt og enkelt. Da holder det ikke med et tradisjonelt kundesenter som er åpnet i kontortid og i liten grad har fleksibilitet for variasjoner i antall henvendelser. Den beste kundeservicen i 2020 er et hybrid kundesenter som kan tilby mennesker og maskiner som samarbeider.
De beste chatbotene vet når de skal sette sømløst over til kundesenteret for å sluttføre en dialog, men mange henvendelser er repetitive og kan enkelt håndteres uten hjelp fra en kundebehandler. De bedriftene som har tatt spranget opplever en trippel gevinst. Kundene får bedre kundeservice, kundebehandlerne en bedre hverdag og bedriften reduserte kostnader.
Vi valgte Boost.ai som leverandør av kunstig intelligens for vår kundeservice og de valgte oss som partner. Sammen representerer vi det beste du kan få innen kundeservice for dine kunder.
Robert Gati
Salgsdirektør
ProffCom + Boost.ai
ProffCom er partner med Boost.ai som er et helnorsk selskap med flere solgte Virtuelle Assistenter enn noe annet selskap i verden. Boost.ai leverer teknologien og ProffCom bygger og tilpasser den til hver enkelt bedrift.
Vi har et team med sertifiserte AI trenere og supervisors. Vårt AI-team jobber også med tradisjonell kundeservice, og har god innsikt i hvordan man skaper kundeopplevelser. Siden våren 2020 har teamet jobbet med flere forskjellige AI-prosjekter til våre kunder.
Vi ser at mange bedrifter ønsker å lære opp egne AI-trenere som kan jobbe sammen med en erfaren supervisor eller flere erfarende AI-trenere. Med kompetanse på både AI og generell kundeservice er vårt AI-team en god lagspiller for din bedrift i en implementasjonsfase.
I implementasjonsfasen bygger dere chatboten sammen med oss. Vi stiller med veiledning og kompetanse til prosjektet fra oppstart til lansering. Flere ønsker også å ha oss med på laget etter lansering for å bidra til at chatboten kontinuerlig utvikler seg.
Utfordringer innen kundeservice kan være komplekse og krever innovative løsninger. I vårt samarbeid med Fjordkraft Bedrift har vi sett hvordan et strategisk partnerskap har ført til en enorm
På lik linje med i tidligere år betyr desember og juletid at det er på tide å oppsummere året i ProffCom. 2023 har bydd på en hel del, og vi kan med glede se tilbake på et spennende år.
Kalenderen skriver november, og vi står nok en gang foran en intensiv Black Friday- og julehandelsperiode. En næring som stadig vekk merker økende trykk i denne perioden er e-handel. I dette
ProffCom ringer på vegne av en rekke kjente bedrifter. For å få vite mer, kontakt oss
Se vår rapport her
Nydalsveien 28
0484 Oslo
Telefon: 21 50 55 50
Epost: firmapost@proffcom.no
Org. nr 980 615 952
ProffCom er stolte av at vi er blant de 10 første CallCenterene som ble godkjent av Call Centernemda.