Når konkurrenter stadig blir likere og tilbyr tilsvarende produkter og priser, vil det som utgjør den store forskjellen, være kundeservice.
Med over 20 års erfaring fra bransjen, er ProffCom en av markedets ledende og mest erfarne selskaper innen kundeservice. Daglig utfører vi mer enn 10 000 dialoger med våre oppdragsgiveres kunder, via epost, chat, telefon, sosiale medier og SMS.
Vi hjelper din virksomhet med å skape de gode relasjonene som gjør at kundene alltid kommer tilbake til deg!
Du opplever kanskje mer trafikk i enkelte perioder av året?
Det er ikke uvanlig at visse sesonger krever mer av kundesenteret ditt enn andre. I slike situasjoner er det mange som benytter seg av vikarer og midlertidige ansettelser - eller at de rett og slett har for mange på jobb ellers i året, for å sikre seg mot høysesongen. Dette kan være både dyrt, og gå utover kundeopplevelsen. Ved å benytte en ekstern partner på kundeservice, vil du kunne ha en lav og stabil bemanning i eget kundesenter, ved at partneren tar seg av de svingningene i trafikken - i tillegg til å sørge for at dine kunder ikke må vente lenge på svar når høysesongen slår inn for fullt.
Vi kaller det overflow, og er eksperter på området.
Interessert i å vite mer?
Ved å sette ut hele- eller deler av din kundebehandling til en leverandør av kundeservice, kjøper du deg forutsigbarhet og kontroll.
Dette øker i de fleste tilfeller også kundetilfredsheten og effektiviteten i din kundeservice.
John-Arne Martinsen
Administrerende direktør
Utfordringer innen kundeservice kan være komplekse og krever innovative løsninger. I vårt samarbeid med Fjordkraft Bedrift har vi sett hvordan et strategisk partnerskap har ført til en enorm
På lik linje med i tidligere år betyr desember og juletid at det er på tide å oppsummere året i ProffCom. 2023 har bydd på en hel del, og vi kan med glede se tilbake på et spennende år.
Kalenderen skriver november, og vi står nok en gang foran en intensiv Black Friday- og julehandelsperiode. En næring som stadig vekk merker økende trykk i denne perioden er e-handel. I dette
ProffCom ringer på vegne av en rekke kjente bedrifter. For å få vite mer, kontakt oss
Se vår rapport her
Nydalsveien 28
0484 Oslo
Telefon: 21 50 55 50
Epost: firmapost@proffcom.no
Org. nr 980 615 952
ProffCom er stolte av at vi er blant de 10 første CallCenterene som ble godkjent av Call Centernemda.