Når konkurrenter stadig blir likere og tilbyr tilsvarende produkter og priser, vil det som utgjør den store forskjellen, være kundeservice.
Med over 20 års erfaring fra bransjen, er ProffCom en av markedets ledende og mest erfarne selskaper innen kundeservice. Daglig utfører vi mer enn 10 000 dialoger med våre oppdragsgiveres kunder, via epost, chat, telefon, sosiale medier og SMS.
Vi hjelper din virksomhet med å skape de gode relasjonene som gjør at kundene alltid kommer tilbake til deg!
Du opplever kanskje mer trafikk i enkelte perioder av året?
Det er ikke uvanlig at visse sesonger krever mer av kundesenteret ditt enn andre. I slike situasjoner er det mange som benytter seg av vikarer og midlertidige ansettelser - eller at de rett og slett har for mange på jobb ellers i året, for å sikre seg mot høysesongen. Dette kan være både dyrt, og gå utover kundeopplevelsen. Ved å benytte en ekstern partner på kundeservice, vil du kunne ha en lav og stabil bemanning i eget kundesenter, ved at partneren tar seg av de svingningene i trafikken - i tillegg til å sørge for at dine kunder ikke må vente lenge på svar når høysesongen slår inn for fullt.
Vi kaller det overflow, og er eksperter på området.
Interessert i å vite mer?
Ved å sette ut hele- eller deler av din kundebehandling til en leverandør av kundeservice, kjøper du deg forutsigbarhet og kontroll.
Dette øker i de fleste tilfeller også kundetilfredsheten og effektiviteten i din kundeservice.
John-Arne Martinsen
Administrerende direktør
Kalenderen skriver november, og vi står nok en gang foran en intensiv Black Friday- og julehandelsperiode. En næring som stadig vekk merker økende trykk i denne perioden er e-handel. I dette
I et stadig mer konkurranseutsatt marked er kundeservice ikke lenger begrenset til å bare løse problemer og svare på spørsmål. Det handler også om å skape en følelsesmessig tilknytning til kundene,
På mange måter blir selskaper og tjenester blir stadig mer like. Likevel er det én faktor som virkelig kan bidra til å skille seg ut i markedet: Kundeservice. Nærmere bestemt kundebegeistring. Det
ProffCom ringer på vegne av en rekke kjente bedrifter. For å få vite mer, kontakt oss
Nydalsveien 28
0484 Oslo
Telefon: 21 50 55 50
Epost: firmapost@proffcom.no
Org. nr 980 615 952
ProffCom er stolte av at vi er blant de 10 første CallCenterene som ble godkjent av Call Centernemda.