På onsdag ble det arrangert DN-kickoff hos ProffCom i Tønsberg. Vi fikk besøk av en rekke personer med ulike funksjoner i Dagens Næringsliv, slik at våre kundeservice- og salgsteam for DN fikk et enda bedre innblikk i avisen.
Arrangementet startet med en felles sesjon som ble innledet av Vibeke Jonassen Wang og Anne Kari Herrebrøden fra DN. Videre fikk de ansatte blant annet høre hvordan featurejournalist Anders Kemp i D2 arbeider med saker. Her ble vi presentert for den såkalte Skam-saken, og hvordan denne påvirket opplaget av D2 den dagen saken ble publisert.
Arrangementet ble videre lagt opp i ulike grupper hvor de ansatte beveget seg mellom ulike stasjoner. Temaene på de ulike stasjonene var ”Hvordan jobber partner/Bedriftsavdelingen?”, ”DN-appen og digital utvikling” samt ”Hva driver leserjegere med og hva oppnås ved å leserjege?”
Arrangementet ble avsluttet med quiz, og litt god mat og drikke