I år er ProffCom hele 25 år, og inviterer dermed hele kundeservicebransjen til en inspirerende konferanse på Mesh Youngstorget den 19. september. Som en ledende aktør innen outsourcing av kundeservice, har ProffCom i et kvart århundre vært en strategisk samarbeidspartner for kunder innen bank, media, logistikk, strøm, telecom og sikkerhet.
Konferansen vil by på innsiktsfulle foredrag fra blant annet Telenor og Fjordkraft Bedrift. Det vil bli presentert fremtidsstrategier fra Customer Trends, innsikt i lederskap knyttet til AI fra Lina Bjelkmar i Indicate me og motivasjon og refleksjon fra eventyrer og jazzmusiker Håkon William Skog Erlandsen. Flere spennende navn vil bli annonsert fram mot arrangementet.
ProffCom, kjent for sin visjon om å være Norges beste kundesenter, har tidligere vunnet prisen for «Årets Beste Kundeservicesenter» fire ganger. Så sent som i januar 2024 stakk ProffCom av med hele 3 priser under Kundeservice Awards, i klassene årets outsourcing-partnerskap (dette får du høre mer om på ProffCom-dagen), årets teamleder kundesenter og årets medarbeider kundesenter.
Boost.ai, en pioner innen AI-drevne kundeserviceløsninger, er dagens samarbeidspartner og vil bidra med sin ekspertise og innsikt.
Bli med på feiringen og få verdifull innsikt i fremtidens kundeservice! Det er begrenset antall plasser til konferansen, så det lønner seg å være tidlig ute med å reserve plass!