ProffCom og Intelecom har inngått avtale om leveranse av en ny kundeserviceplattform. Intelecom er en ledende leverandør av skybaserte kundeserviceplattformer. ProffCom får nå en løsning som er fullstendig multikanal, kundebehandlerne kan håndtere henvendelser på telefon, Webchat, epost, sosiale medier og SMS i samme brukergrensesnitt.
-Vi valgte Intelecom fordi de fremstår som veldig fremtidsrettet. Med deres skybaserte multikanal kundeserviceplattform stiller ProffCom sterkt til å møte fremtidens stadig skiftende krav til kommunikasjonsplattform, sier administrerende direktør i ProffCom John-Arne Martinsen
For våre kundekonsulenter vil dette medføre en enklere og mer effektiv hverdag. For vår IT-avdeling vil integrasjon mot de ulike CRM-systemene vi jobber i, gå langt enklere. I tillegg til dette vil det for våre kunder være mer automatikk for oppnåelse av SLA.
Kort forklart er dette et stort steg i retning fremtiden, noe både ProffCom og våre kunder vil kunne nyte godt av.