ProffCom har signert en avtale med Zisson om leveranse av en ny skybasert kundeserviceplattform. Den nye avtalen vil føre til en løsning som i langt større grad enn tidligere vil kunne tilpasses behovene i et eksternt kundesenter, slik som hos ProffCom.
Bildet over: Patrik Axelsson (Ansvarlig for partnersalg i Zisson, Karl Andre Hovde (Salgsdirektør i Zisson), Rune Lonkemoen (COO i ProffCom) og John-Arne Martinsen (CEO i ProffCom)
IT-selskapet Zisson har jobbet med utvikling og leveranse av kontaktsenter- og sentralbordløsninger helt siden 2007, og har dermed opparbeidet seg mye erfaring rundt hvilke behov som er viktige å få dekket hos de ulike kundene.
-I vårt marked, som er outsourcing av kundeservice, så er det lite teknologi som er tilpasset våre behov. Vi valgte Zisson som leverandør av ny kundeserviceplattform fordi de lar oss påvirke utviklingen av plattformen, slik at vi vil få en teknologi som fungerer optimalt for oss, forteller Rune Lonkemoen, operativ direktør i ProffCom.
ProffCom har i flere år jobbet med omnikanal kontaktsenterløsninger, og dette vil ikke endre seg. Vi vil med andre ord fortsette å ha muligheten til å hjelpe kundene i de kanalene de henvender seg i, fra én og samme plattform. Det spiller altså ingen rolle om kunden henvender seg via telefon, chat, epost, sosiale medier eller via chatboten.
På denne måten blir det både enkelt for kunden, og for kundebehandleren.
Vi ønsker Zisson velkommen som samarbeidspartner og ser frem til å skape mange gode kundeopplevelser sammen