Under prisutdelingen den første dagen av Kundeservicedagene ble Capellen Damm kåret til vinner i ”åpen klasse”. Med seg på laget hadde de ProffCom.
Cappelen Damm er en kunde som ProffCom har samarbeidet med i flere år, og ble på Kundeservicedagene 2017 hedret med prisen for beste kundeservice i Åpen klasse. Det var Ann Kristin Granlund (Key Account manager) og Birgith Hansen (Avdelingsleder Tønsberg) fra ProffCom som mottok prisen på vegne av Cappelen Damm under prisutdelingen.
–ProffCom har bidratt til at vi stadig har kunnet forbedre oss. For eksempel har fleksibiliteten ved å ha ProffCom som partner gjort at våre egne ansatte har kunnet logge av telefonene for å delta på kurs og andre aktiviter som øker vår kompetanse. Hun forteller at samarbeidet også har ført til en mer stabil bemanning.
–Igjennom ulike sesonger hvor trafikken til kundesenteret svinger, eller ved sykdom, har samarbeidet med ProffCom gjort at vi kan beholde en stabil bemanning av telefonene sier en fornøyd kundeserviceleder.
Kundeservicedagene 2017 avsluttes torsdag.