I ProffCom bruker vi smart teknologi for å gjøre kundeservice enklere, raskere og bedre. Kunstig intelligens hjelper oss med å svare raskt, gi nøyaktige svar og gjøre hverdagen enklere for både kunder og agenter. Vi utvikler og implementerer AI-løsninger som sikrer god tilgjengelighet og kvalitet i hver eneste kundedialog.
Vår Knowledgebase samler all viktig informasjon om produkter, tjenester og vanlige spørsmål, slik at kundene alltid får riktige svar. Ved å oppdatere innholdet datadrevet, sikrer vi at informasjonen alltid er relevant.
Vår Knowledgebase samler all viktig informasjon om produkter, tjenester og vanlige spørsmål, slik at kundene alltid får riktige svar. Ved å oppdatere innholdet datadrevet, sikrer vi at informasjonen alltid er relevant.
Vår smarte chatbot tar seg av rutinemessige spørsmål og kan enkelt overføre samtalen til en agent ved behov. Dette gir rask og effektiv kundeservice, samtidig som kundene får hjelpen de trenger.
Opplev smidigere kundinteraksjoner med vår avanserte Voicebot-løsning, basert på generativ AI. Gjennom Genesys Cloud og BankID for sikker kundeverifisering, SMS-integrasjon og API-tilkobling, reduserer vi behandlingstiden og forbedrer kundeopplevelsen.
Vårt AI-baserte taleanalysesystem transkriberer samtaler til tekst, kategoriserer dem automatisk og gir innsikt i kundens behov. AI Buddy fungerer som en personlig coach for agentene, gir forslag til forbedringer og hjelper dem å levere enda bedre service. I tillegg måler sentimentanalyse kundens tilfredshet gjennom hele samtalen, slik at vi kontinuerlig kan
optimalisere servicenivået.
Vår mailbot analyserer innkommende e-poster, foreslår svar og lar agentene kvalitetssikre før utsendelse. Dette sparer tid og sikrer profesjonell og konsistent kommunikasjon.
Genesys CoPilot lærer av tidligere interaksjoner og foreslår svar og løsninger i sanntid. Dette gir agentene bedre verktøy til å håndtere henvendelser raskere og mer presist. Med ProffComs AI-drevne løsninger får du en smartere, mer effektiv og skalerbar kundeservice. Ta kontakt for å finne ut hvordan vi kan hjelpe din bedrift å levere enda bedre kundeopplevelser!
Fyll ut skjemaet under, så tar vi kontakt med deg snarest!
Tradisjonen tro oppsummerer vi i desember læringen og høydepunktene fra året som snart er omme. 2024 er intet unntak, og vi kan med hånden på hjertet si at vårt 25. år i bransjen har vært en opptur.
Kundeservice er hjertet i enhver bedrift. Det er avdelingen som bygger broer mellom deg og kundene dine. Men hva skjer når hjertet begynner å slite? Klager, stressede ansatte og kunder som hopper
Lurer du på hva Kundeservice Awards er og hvorfor du eller din bedrift bør delta? Det skal vi fortelle deg! Kundeservice Awards, arrangert av ANFO, Virke og Godkjent Callcenter, er den årlige
ProffCom ringer på vegne av en rekke kjente bedrifter. For å få vite mer, kontakt oss
Se vår rapport her
Nydalsveien 28
0484 Oslo
Telefon: 21 50 55 50
Epost: firmapost@proffcom.no
Org. nr 980 615 952
ProffCom er stolte av at vi er blant de 10 første CallCenterene som ble godkjent av Call Centernemda.