ProffCom er stolte over å kunne meddele at vi er nominert til hele fem priser i årets Kundeservice Awards i regi av ANFO og VIRKE. Dette er en viktig anerkjennelse av det solide arbeidet vi og våre medarbeidere legger ned hver dag for å skape gode kundeopplevelser.
I Kundeservice Awards 2024 er vi nominert i følgende kategorier:
- Årets Teamleder Kundesenter (inngående)
Nominert ProffCommer: Benedicte Andersen - Årets Medarbeider Kundesenter (inngående)
Nominert ProffCommer: Benjamin Sivertsen - Årets Teamleder Callcenter (utgående)
Nominert ProffCommer: Katrine Olsen - Årets Selger
Nominert ProffCommer: Sindre Pettersen - Årets Outsourcing Partnerskap
I partnerskap med Kulant for Helthjem
En viktig prisutdeling
Kundeservice Awards er en viktig prisutdeling i bransjen. Målet er å fremheve verdien av det fantastiske arbeidet som utføres av alle dyktige medarbeidere, hver eneste dag. For oss i ProffCom er det en påminnelse om at innsatsen vi legger ned blir lagt merke til – både av våre kunder og bransjen som helhet.
I fjor tok vi med oss hele tre priser hjem, inkludert Årets Outsourcing Partnerskap med Fjordkraft Bedrift, og vi kunne ikke vært stoltere. Dette er mer enn bare trofeer – det er et bevis på at det vi gjør skaper verdi, både for våre kunder og deres kunder igjen.
En bransje verdt å feire
Kundeservice Awards setter søkelys på profesjonalitet, innovasjon og samarbeid. Det er en arena for å heie fram de dyktige medarbeiderne og teamene som står på hver dag for å levere gode kundeopplevelser.
Prisutdelingen finner sted 23. januar 2025 på Gamle Logen i Oslo, og vi ser fram til en hyggelig kveld hvor hele bransjen samles for å feire! Vi ønsker alle nominerte ProffCommere og bransjekolleger masse lykke til i konkurransen.
For mer informasjon om Kundeservice Awards, kan du besøke ANFOs nettsider.
