"Eksperter og forskere spår at majoriteten av alle chat-dialoger vil foregå med en robot innen få år. Som leverandør av kundeservice for våre kunder, er det vår plikt å sørge for å kunne levere gode tekniske løsninger som også er rustet for fremtiden.
Ved å utvikle vår egen chatbot tilfører vi et ekstra element i vårt produktsortiment, som kan hjelpe våre oppdragsgivere med å skape enda flere gode kundeopplevelser.
Men la oss være ærlige: En chatbot kommer ikke til å erstatte et eksisterende kundesenter på kort sikt. Vi er fortsatt avhengig av alle de dyktige menneskene, selv om de har fått en kollega som består av binære koder, fremfor DNA."
Per Erik Martorina
IT-direktør
En chatbot kan mye, men ikke alt!
I enkelte tilfeller vil det være hensiktsmessig å kunne koble på en menneskelig agent som kan bistå kunden. Vår bot gjør nettopp dette. Om kunden har en problemstilling som roboten ikke enda har lært seg svaret på, router den enkelt og greit kunden om til en kø for menneskelig assistert chat.
All logg fra robot-chaten følger selvsagt med, slik at man ikke starter en ny samtale!
En chatbot kan bidra til mye positivt i ditt kundesenter. Alt fra å gi dine kunder hjelp 24 timer i døgnet, 365 dager i året, til å forenkle interne prosesser for dine ansatte.
Chatboten kan integreres med ditt CRM-system for enkel og effektiv behandling av dine kundedata. Sikkerheten ivaretas med ønsket adgangskontroll.
Boten er selvlærende og kobler sammen nye spørsmål mot eksisterende svardatabase, basert på en nøye kalkulert maskinlæring.
Til tross for at det har gått inflasjon i bruken av orden “annerledessår”, er det nettopp det vi har vært igjennom i 2020. ProffCom har heller ikke vært spart for konsekvenser etter at Covid-19 ble
Dårlig kundeservice er nok noe de aller fleste har opplevd. Men folk har forskjellige oppfatninger av hva som er god- eller dårlig kundeservice: Enkelte har høye krav, og andre har litt lavere
Detaljhandel på nett har vokst jevnt og trutt her til lands de siste årene. 2020 er absolutt intet unntak. Per juli i år har norske nettbutikker sett en vekst på 30 prosent (Virke). Dette kommer vi
ProffCom ringer på vegne av en rekke kjente bedrifter. For å få vite mer, kontakt oss
Nydalsveien 28
0484 Oslo
Telefon: 21 50 55 50
Epost: firmapost@proffcom.no
Org. nr 980 615 952
ProffCom er stolte av at vi er blant de 10 første CallCenterene som ble godkjent av Call Centernemda.