Hvilke fordeler kan egentlig outsourcing av kundeservice medføre for min bedrift? Er det noen fordeler i det hele tatt? Undersøkelser viser at man kan oppnå en fleksibilitet og økonomisk fordel av outsourcing som man ikke vil kunne oppnå ved å kun jobbe med inhouse kundeservice.
Vi lærer deg hva du skal se etter når du velger din kundeservicepartner, slik at du får best resultat av outsourcingen
Dette lærer du:
Denne eBoken tar for seg hvordan du, ved hjelp av riktige kanalvalg, kan skape mer fornøyde kunder og bedre lønnsomhet i bedriften. En god kanalstrategi kan være avgjørende for å vise hvor godt du kjenner kundene dine og hvilket ønske du har for å tilby enestående kundeservice.
I eBoken lærer du følgende:
Hvordan skaper noen av verdens største selskaper bedre kundeopplevelser, reduserer kostnader og samtidig gjør arbeidshverdagen enklere for de ansatte? Svaret er kanskje ikke så overraskende: Med
Mens mange teller ned til ferie, går mange kundesentre inn i en av årets mest krevende perioder. Lavere bemanning, høyere fravær og sesongtopper innen netthandel, reiseliv og andre tjenester setter
Kunstig intelligens (AI) har revolusjonert kundeservice og gjort det mulig å levere raskere, presise og skalerbare løsninger. Hvordan kan bedrifter ta i bruk teknologien uten å miste den menneskelige
ProffCom ringer på vegne av en rekke kjente bedrifter. For å få vite mer, kontakt oss
Se vår rapport her
Nydalsveien 28
0484 Oslo
Telefon: 21 50 55 50
Epost: firmapost@proffcom.no
Org. nr 980 615 952
ProffCom er stolte av at vi er blant de 10 første CallCenterene som ble godkjent av Call Centernemda.