Hvilke fordeler kan egentlig outsourcing av kundeservice medføre for min bedrift? Er det noen fordeler i det hele tatt? Undersøkelser viser at man kan oppnå en fleksibilitet og økonomisk fordel av outsourcing som man ikke vil kunne oppnå ved å kun jobbe med inhouse kundeservice.
Vi lærer deg hva du skal se etter når du velger din kundeservicepartner, slik at du får best resultat av outsourcingen
Dette lærer du:
Denne eBoken tar for seg hvordan du, ved hjelp av riktige kanalvalg, kan skape mer fornøyde kunder og bedre lønnsomhet i bedriften. En god kanalstrategi kan være avgjørende for å vise hvor godt du kjenner kundene dine og hvilket ønske du har for å tilby enestående kundeservice.
I eBoken lærer du følgende:
Er du ny på arbeidsmarkedet? Eller har du kanskje sett deg lei din nåværende jobb, og skal ut på jobbjakt igjen? Da er det mange gode tips man kan få med seg på veien i en søknadsprosess. Her vil vi
2022 er på hell, og vi er et år med erfaringer, opplevelser og nyheter rikere. Det er på tide å oppsummere oppturene, læringen og våre tanker rundt året som snart er over. Det er nemlig ikke til å
Nylig publiserte Kundeserviceavisen en artikkel hvor de hadde testet ventetiden på telefon-kundeservice hos en rekke bedrifter. Undersøkelsen viser at flere store bedrifter ikke tar telefonen innen
ProffCom ringer på vegne av en rekke kjente bedrifter. For å få vite mer, kontakt oss
Nydalsveien 28
0484 Oslo
Telefon: 21 50 55 50
Epost: firmapost@proffcom.no
Org. nr 980 615 952
ProffCom er stolte av at vi er blant de 10 første CallCenterene som ble godkjent av Call Centernemda.