Hvilke fordeler kan egentlig outsourcing av kundeservice medføre for min bedrift? Er det noen fordeler i det hele tatt? Undersøkelser viser at man kan oppnå en fleksibilitet og økonomisk fordel av outsourcing som man ikke vil kunne oppnå ved å kun jobbe med inhouse kundeservice.
Vi lærer deg hva du skal se etter når du velger din kundeservicepartner, slik at du får best resultat av outsourcingen
Dette lærer du:
Denne eBoken tar for seg hvordan du, ved hjelp av riktige kanalvalg, kan skape mer fornøyde kunder og bedre lønnsomhet i bedriften. En god kanalstrategi kan være avgjørende for å vise hvor godt du kjenner kundene dine og hvilket ønske du har for å tilby enestående kundeservice.
I eBoken lærer du følgende:
Til tross for at det har gått inflasjon i bruken av orden “annerledessår”, er det nettopp det vi har vært igjennom i 2020. ProffCom har heller ikke vært spart for konsekvenser etter at Covid-19 ble
Dårlig kundeservice er nok noe de aller fleste har opplevd. Men folk har forskjellige oppfatninger av hva som er god- eller dårlig kundeservice: Enkelte har høye krav, og andre har litt lavere
Detaljhandel på nett har vokst jevnt og trutt her til lands de siste årene. 2020 er absolutt intet unntak. Per juli i år har norske nettbutikker sett en vekst på 30 prosent (Virke). Dette kommer vi
ProffCom ringer på vegne av en rekke kjente bedrifter. For å få vite mer, kontakt oss
Nydalsveien 28
0484 Oslo
Telefon: 21 50 55 50
Epost: firmapost@proffcom.no
Org. nr 980 615 952
ProffCom er stolte av at vi er blant de 10 første CallCenterene som ble godkjent av Call Centernemda.