Hvilke fordeler kan egentlig outsourcing av kundeservice medføre for min bedrift? Er det noen fordeler i det hele tatt? Undersøkelser viser at man kan oppnå en fleksibilitet og økonomisk fordel av outsourcing som man ikke vil kunne oppnå ved å kun jobbe med inhouse kundeservice.
Vi lærer deg hva du skal se etter når du velger din kundeservicepartner, slik at du får best resultat av outsourcingen
Dette lærer du:
Denne eBoken tar for seg hvordan du, ved hjelp av riktige kanalvalg, kan skape mer fornøyde kunder og bedre lønnsomhet i bedriften. En god kanalstrategi kan være avgjørende for å vise hvor godt du kjenner kundene dine og hvilket ønske du har for å tilby enestående kundeservice.
I eBoken lærer du følgende:
Tilbake i 2017 publiserte vi artikkelen "Dette er god kundeservice", en artikkel som til vår store glede har blitt ProffComs mest leste blogginnlegg noensinne. Den traff en nerve. Kanskje fordi alle
Hvordan skaper noen av verdens største selskaper bedre kundeopplevelser, reduserer kostnader og samtidig gjør arbeidshverdagen enklere for de ansatte? Svaret er kanskje ikke så overraskende: Med
Mens mange teller ned til ferie, går mange kundesentre inn i en av årets mest krevende perioder. Lavere bemanning, høyere fravær og sesongtopper innen netthandel, reiseliv og andre tjenester setter
ProffCom ringer på vegne av en rekke kjente bedrifter. For å få vite mer, kontakt oss
Se vår rapport her
Nydalsveien 28
0484 Oslo
Telefon: 21 50 55 50
Epost: firmapost@proffcom.no
Org. nr 980 615 952
ProffCom er stolte av at vi er blant de 10 første CallCenterene som ble godkjent av Call Centernemda.