Hvilke fordeler kan egentlig outsourcing av kundeservice medføre for min bedrift? Er det noen fordeler i det hele tatt? Undersøkelser viser at man kan oppnå en fleksibilitet og økonomisk fordel av outsourcing som man ikke vil kunne oppnå ved å kun jobbe med inhouse kundeservice.
Vi lærer deg hva du skal se etter når du velger din kundeservicepartner, slik at du får best resultat av outsourcingen
Dette lærer du:
Denne eBoken tar for seg hvordan du, ved hjelp av riktige kanalvalg, kan skape mer fornøyde kunder og bedre lønnsomhet i bedriften. En god kanalstrategi kan være avgjørende for å vise hvor godt du kjenner kundene dine og hvilket ønske du har for å tilby enestående kundeservice.
I eBoken lærer du følgende:
Fra 1. april 2023 gjøres det relativt kraftige innstramminger i adgangen til å leie inn arbeidskraft i norske bedrifter. Formålet er å sikre bruken av direkte ansettelser i mye større grad enn i dag.
Husker du den gangen man som rekrutterer kunne legge ut en stillingsannonse på finn.no, lene seg tilbake, og i løpet av kort tid kunne sitte på en gigantisk bunke søkere? Vel, den tiden er for veldig
Er du ny på arbeidsmarkedet? Eller har du kanskje sett deg lei din nåværende jobb, og skal ut på jobbjakt igjen? Da er det mange gode tips man kan få med seg på veien i en søknadsprosess. Her vil vi
ProffCom ringer på vegne av en rekke kjente bedrifter. For å få vite mer, kontakt oss
Nydalsveien 28
0484 Oslo
Telefon: 21 50 55 50
Epost: firmapost@proffcom.no
Org. nr 980 615 952
ProffCom er stolte av at vi er blant de 10 første CallCenterene som ble godkjent av Call Centernemda.