Hvilke fordeler kan egentlig outsourcing av kundeservice medføre for min bedrift? Er det noen fordeler i det hele tatt? Undersøkelser viser at man kan oppnå en fleksibilitet og økonomisk fordel av outsourcing som man ikke vil kunne oppnå ved å kun jobbe med inhouse kundeservice.
Vi lærer deg hva du skal se etter når du velger din kundeservicepartner, slik at du får best resultat av outsourcingen
Dette lærer du:
Denne eBoken tar for seg hvordan du, ved hjelp av riktige kanalvalg, kan skape mer fornøyde kunder og bedre lønnsomhet i bedriften. En god kanalstrategi kan være avgjørende for å vise hvor godt du kjenner kundene dine og hvilket ønske du har for å tilby enestående kundeservice.
I eBoken lærer du følgende:
Tradisjonen tro oppsummerer vi i desember læringen og høydepunktene fra året som snart er omme. 2024 er intet unntak, og vi kan med hånden på hjertet si at vårt 25. år i bransjen har vært en opptur.
Kundeservice er hjertet i enhver bedrift. Det er avdelingen som bygger broer mellom deg og kundene dine. Men hva skjer når hjertet begynner å slite? Klager, stressede ansatte og kunder som hopper
Lurer du på hva Kundeservice Awards er og hvorfor du eller din bedrift bør delta? Det skal vi fortelle deg! Kundeservice Awards, arrangert av ANFO, Virke og Godkjent Callcenter, er den årlige
ProffCom ringer på vegne av en rekke kjente bedrifter. For å få vite mer, kontakt oss
Se vår rapport her
Nydalsveien 28
0484 Oslo
Telefon: 21 50 55 50
Epost: firmapost@proffcom.no
Org. nr 980 615 952
ProffCom er stolte av at vi er blant de 10 første CallCenterene som ble godkjent av Call Centernemda.