Har du et høyt frafall av kunder? La oss hjelpe deg med å vinne dem tilbake!
Det kan være mange grunner til at kundene bytter leverandør, men det er sjelden et stort problem å få dem tilbake. Winback er en vesentlig billigere måte å vedlikeholde kundeantallet enn nysalg. Sørg for at du ikke mister kunder du ved enkle grep kunne beholdt!
Ønsker du deg flere kunder? La oss hjelpe deg med å finne dem!
Vi har lang erfaring med salg mot både privat- og bedriftsmarkedet (B2B). Vi jobber i dag med salgsoppdrag innen media, telecom, kraft og TV-distribusjon. Vi har dedikerte salgsteam for våre oppdrag, og sørger alltid for å få din kultur inn under huden, slik at produktkunnskap og rutiner til enhver tid er på topp!
"Mange bedrifter sitter på en gullåre de ikke vet om, og det er salg i kundeservice. Ikke bare er det noe bedriften tjener på - det er i tillegg god kundeservice!
Men salg er ikke bare noe man innfører: Det må trenes, coaches og motiveres som en del av kulturen i kundesenteret.
Vi i ProffCom har både kunnskapen og kulturen for å skape et selgende kundesenter, enten det dreier seg om nye eller eksisterende kunder. Kundebehandlere som tar initiativ for å tilby i samtalen, leverer ofte bedre kundeservice enn de som ikke gjør det.
Våre selgende kundebehandlere hevder seg internt i bedriften, men også hos våre oppdragsgivere, og vi er svært stolte over lange og gode samarbeid med våre kunder. I ProffCom leverer vi de resultatene som gjør at kundene blir værende!"
Robert Gati
Salgsdirektør
Hvordan skaper noen av verdens største selskaper bedre kundeopplevelser, reduserer kostnader og samtidig gjør arbeidshverdagen enklere for de ansatte? Svaret er kanskje ikke så overraskende: Med
Mens mange teller ned til ferie, går mange kundesentre inn i en av årets mest krevende perioder. Lavere bemanning, høyere fravær og sesongtopper innen netthandel, reiseliv og andre tjenester setter
Kunstig intelligens (AI) har revolusjonert kundeservice og gjort det mulig å levere raskere, presise og skalerbare løsninger. Hvordan kan bedrifter ta i bruk teknologien uten å miste den menneskelige
ProffCom ringer på vegne av en rekke kjente bedrifter. For å få vite mer, kontakt oss
Se vår rapport her
Nydalsveien 28
0484 Oslo
Telefon: 21 50 55 50
Epost: firmapost@proffcom.no
Org. nr 980 615 952
ProffCom er stolte av at vi er blant de 10 første CallCenterene som ble godkjent av Call Centernemda.