Har du et høyt frafall av kunder? La oss hjelpe deg med å vinne dem tilbake!
Det kan være mange grunner til at kundene bytter leverandør, men det er sjelden et stort problem å få dem tilbake. Winback er en vesentlig billigere måte å vedlikeholde kundeantallet enn nysalg. Sørg for at du ikke mister kunder du ved enkle grep kunne beholdt!
Ønsker du deg flere kunder? La oss hjelpe deg med å finne dem!
Vi har lang erfaring med salg mot både privat- og bedriftsmarkedet (B2B). Vi jobber i dag med salgsoppdrag innen media, telecom, kraft og TV-distribusjon. Vi har dedikerte salgsteam for våre oppdrag, og sørger alltid for å få din kultur inn under huden, slik at produktkunnskap og rutiner til enhver tid er på topp!
"Mange bedrifter sitter på en gullåre de ikke vet om, og det er salg i kundeservice. Ikke bare er det noe bedriften tjener på - det er i tillegg god kundeservice!
Men salg er ikke bare noe man innfører: Det må trenes, coaches og motiveres som en del av kulturen i kundesenteret.
Vi i ProffCom har både kunnskapen og kulturen for å skape et selgende kundesenter, enten det dreier seg om nye eller eksisterende kunder. Kundebehandlere som tar initiativ for å tilby i samtalen, leverer ofte bedre kundeservice enn de som ikke gjør det.
Våre selgende kundebehandlere hevder seg internt i bedriften, men også hos våre oppdragsgivere, og vi er svært stolte over lange og gode samarbeid med våre kunder. I ProffCom leverer vi de resultatene som gjør at kundene blir værende!"
Robert Gati
Salgsdirektør
I et stadig mer konkurranseutsatt marked er kundeservice ikke lenger begrenset til å bare løse problemer og svare på spørsmål. Det handler også om å skape en følelsesmessig tilknytning til kundene,
På mange måter blir selskaper og tjenester blir stadig mer like. Likevel er det én faktor som virkelig kan bidra til å skille seg ut i markedet: Kundeservice. Nærmere bestemt kundebegeistring. Det
Fra 1. april 2023 gjøres det relativt kraftige innstramminger i adgangen til å leie inn arbeidskraft i norske bedrifter. Formålet er å sikre bruken av direkte ansettelser i mye større grad enn i dag.
ProffCom ringer på vegne av en rekke kjente bedrifter. For å få vite mer, kontakt oss
Nydalsveien 28
0484 Oslo
Telefon: 21 50 55 50
Epost: firmapost@proffcom.no
Org. nr 980 615 952
ProffCom er stolte av at vi er blant de 10 første CallCenterene som ble godkjent av Call Centernemda.