Lurer du på hva Kundeservice Awards er og hvorfor du eller din bedrift bør delta? Det skal vi fortelle deg! Kundeservice Awards, arrangert av ANFO, Virke og Godkjent Callcenter, er den årlige prisutdelingen som hedrer de beste innen kundeservicebransjen – fra dedikerte medarbeidere til de teamene som virkelig får samarbeidet til å skinne!
Vi stakk av med hele tre priser i 2024!
I årets konkurranse stakk vi i ProffCom av med hele tre priser, og vi kunne ikke vært stoltere. Vi ble kåret til Årets Outsourcing Partnerskap sammen med vår gode samarbeidspartner Fjordkraft Bedrift. I tillegg mottok to av våre gode medarbeidere individuelle priser: Terje Krane ble kåret til Årets Medarbeider Kundesenter, og Eva Granly Foss tok hjem prisen som Årets Teamleder Kundesenter. Dette er en fantastisk anerkjennelse av de dyktige folkene våre og den solide innsatsen de gjør hver eneste dag for å skape gode kundeopplevelser.
Prisutdelingen som setter kundeservice på kartet
Kundeservice Awards er en arena for å feire menneskene (og chatbotene) som skaper de gode opplevelsene hver eneste dag. Denne konkurransen for kundesentre og callcentre trekker fram de beste i faget og setter fokus på viktige verdier som profesjonalitet, innovasjon og samarbeid. For bedrifter gir det en kjempemulighet til å vise fram hva de står for og kan bidra til å gi et løft til bransjen som helhet. Og kanskje det beste? Det viser kundene at man tar kundeservice seriøst.
Hvorfor delta i konkurransen Kundeservice Awards?
- Økt motivasjon for ansatte: Å få en pris gir både motivasjon og stolthet til hele teamet. Det viser at deres innsats blir verdsatt – både internt og eksternt.
- Anerkjennelse av innsatsen: Enten dere er nominerte eller stikker av med en pris, er dette en gyllen mulighet til å vise fram det viktige arbeidet som gjøres i kundeservice.
- Kompetanseløft i bransjen: Ved å delta i en slik konkurranse får man løftet fram beste praksis og bidrar til økt kvalitet i hele kundeservicebransjen.
Konkurranse for kundeservice: Hvilken kategori passer best for dere?
Prisutdelingen Kundeservice Awards har 11 kategorier, så her finner dere garantert en som passer deres team eller case perfekt. Kategoriene er som følger:
- Årets Kundesenter (inngående)
- Årets Teamleder kundesenter (inngående)
- Årets Medarbeider kundesenter (inngående)
- Årets Callcenter (utgående)
- Årets Teamleder callcenter (utgående)
- Årets Medarbeider callcenter (utgående)
- Årets Selger (inngående og utgående)
- Årets Outsourcing partnerskap
- Årets Chatbot
- Årets Innovasjon
- Årets Bærekraft
Hvordan melder man seg på? Og hvilke frister gjelder?
- Frist for innsending: 20. november 2024
- Prisutdeling: 23. januar 2025 på Gamle Logen, Oslo
- Hvor melder man seg på? Innsending av case skjer via ANFO Awards-portalen. Den finner du her
Ses vi der?
Få med deg hele teamet, finn den kategorien som passer, og meld dere på konkurransen. Vi i ProffCom oppfordrer dere til å sende inn caser, nominere deres mest dedikerte ansatte eller delta som team – og la oss sammen feire de små og store suksessene i kundeservice! Vi vet hvor mye innsats som legges ned, og vi ser frem til en spennende konkurranse med mange dyktige deltakere. Vi ses i januar!
For mer info, sjekk ut denne siden hos ANFO